andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

LYX!

Publicerad 2011-09-14 10:55:52 i Allmänt,

Varför inte unna sig lite lyx, i mitt fall blir det mammalyx :) Nu mina vänner har jag ett toppenerbjudande till er. Vad sägs om nagelförlängning med fransk manikyr för 150 kr? Eller varför inte, om du redan har långa naglar, en förstärkning för 100 kr. Jag har en kompis som behöver massvis med folk att öva på inför sitt slutprov som nagelteknolog. Intresserad? Kontakta mig så får ni numret till henne.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-14 11:31:23

Jag vill! ;-) vem är de som gör? // Stephani

Postat av: Elin A

Publicerad 2011-09-14 11:39:31

Gee maa! Behöver verkligen fixa till mina hemska naglar... Du har mitt nr va? kram på dig å lille gullet (Elliot alltså, men Martin kan me få en kram!:))

Postat av: Janni

Publicerad 2011-09-14 13:32:23

Jag skickar numret till er. Elin jag har skickat mess till dig tidigare idag angående detta. Fick du inte det? Om inte så har jag nog inte ditt nummer. skicka till mig så jag kan skicka till dig :) Steffi jag mailar över numret på facebook.

Postat av: Carina

Publicerad 2011-09-14 14:09:05

Det låter intressant. Vet du vilken typ av naglar det är? Kram

Postat av: Janni

Publicerad 2011-09-14 17:49:24

Carina Hon gör i gele i första hand men även i akryl.

Postat av: Cecilia

Publicerad 2011-09-19 23:22:16

Maila mig numret är du söt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela