andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Nu är vi påväg på nya äventyr igen, hela f...

Publicerad 2011-09-03 14:51:29 i Allmänt,

Nu är vi påväg på nya äventyr igen, hela familjen två irländare och Pontus. Vi ska på grillfest hos Carrie och Peter. Igårkväll var några av dom finaste hos mig och Elliot. Vi hade kräftskiva mini, ty ison ska föda vilken dag som helst!!!! Och därför uteblir hennes årliga i stugan :) det blev ett kort inlägg idag, men bättre än inget alls, rökfritt ;)

Kommentarer

Postat av: Carrie

Publicerad 2011-09-07 10:29:48

Kul att ni kom på grill(gris)festen! Alltid kul att träffa er! Och så måste vi boka ett datum för Västerviks-röj!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela