andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Ser ni vilket as som ligger på garageuppfa...

Publicerad 2011-09-07 09:05:56 i Allmänt,

img_2214 (MMS)

Ser ni vilket as som ligger på garageuppfarten??!!! Jag har aldrig sett en sån här livs levande även om denna är död. Trodde dom bara fanns i  zooaffärerna! Självklart ligger den kvar också för jag vågar inte ta i besten... Fy farao vad äckligt! Idag ska det städas en del. Sen ska jag lägga ut massvis med grejer på tradera eller kanske så kör jag på loppisgrejen på fejjan... Är den bra eller?   Känner bara att jag är riktigt trött på allt som alla lägger upp där som jag blir informerad om. Jag veeeeet att man kan ta bort den inställningen, men jag har inte lagt någon energi på att ta reda på hur... Sen tänkte jag även dra med mig min gravida vän på promenad, hon vet inte om det än men blir snart informerad om det, om inte annat så blir hon det nu ;) vi ska kolla tapeter, till sovrummet uppe samt barnrummet. Vet att hon är bra på sånt  :) dessutom behöver hon alla färdknäppar som finns så lilla bebisen tittar ut, skulle ju varit här redan i söndags liksom!!! :) dags att sätta fart. Tjing!

Kommentarer

Postat av: Ia

Publicerad 2011-09-07 10:50:11

Vad skoj :). Jag kan behöva röra på mig så den här skitungen kan komma ut nån gång :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela