andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Födelsedagskalas!

Publicerad 2010-05-27 10:05:09 i Allmänt,

Idag fyller Martins syster år, Grattis till henne! Detta innebär att vi ska dit på middag vid fyra i eftermiddag, vilket i sin tur innebär att jag efter mkt mickel och nickel har lycktas ändra klipptiden tills på tisdag. Det är då mitt hår ska kapas och göras snyggt! Dessvärre stod jag i morse och insåg att jag hade väldigt långt hår och blev sådär velig igen. Man kan säga att jag har en bra hårdag idag. Det är precis som om håret känner på sig att det ska kapas och nu gör sitt  yttersta för att ligga snyggt och se välmående ut. Återigen beslutsångest!
Jag hoppas Beccis har stake nog att säga till mig att mitt hår ser förjävligt ut på tisdag. För egentligen gör det de, det är bara jag som är en mes. Det är så mkt lättare om någon annan säger hur jag ska göra liksom. Då kan jag ju skylla på den sen om det blir fult ;) haha ne skämt och sido.
Har ni kollat in min Vän Ias nya blogg eller? Isons.se
Tror närmare bestämt att den nu är lite mer nischad åt inredningshållet. Önskar henne lycka till med den, medans jag gnider mina kugghjul rostiga för att komma på vad min blogg skulle kunna nischas in på. Så jag också kan skaffa ett domän namn och bli en berömd bloggerska ;)
Nehepp dags att jobba sig svettig! eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela