andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Godmorgon!

Publicerad 2010-05-25 08:37:58 i Allmänt,

Igår var den tröttaste dagen på länge. Jag åkte hem och formligen kastade mig i soffan och där låg jag klippt hela kvällen med undantag för att gå bort till sommarhagen och kolla Waleska. Idag har jag nattmössan på fortfarande, vad i hela fridens namn är jag sååå himla trött för?
Lön idag... gött! Sen måste jag försöka se över mina kläder.... IGEN! Så jag kan få ihop en liten extrapeng till semestern. Längtar till Juli jag behöver en lååååång semester.
Idag ska jag gå och kika på sommarskor på lurren. För utav någon anledning så är alla mina borta. Jag vill ha ett par sandaler och ett par ballerina, förmodligen kommer det slinka ner ett tredje par  ;)
Drömde en såndär dröm som man tar med sig när man vaknar, i natt. Jag har fortfarande känslan kvar i kroppen och den är grymt jobbig ska jag erkänna. Försöker verkligen slå bort dom tankarna men ändå ska dom lyckas förfölja mig i drömmarna. Jag blir arg över att hela tiden behöva bli påmind liksom.
Idag ska finaLina följa med mig ut till stallet, kanske får jag upp henne på wella :)
Men nu är det dags att göra något vettigt med mitt liv.
Tjing

Kommentarer

Postat av: Sara Rais

Publicerad 2010-05-25 17:25:15

Hoppas du fick upp henne i sadeln :)



Sara

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela