andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Hoho Sommaren?

Publicerad 2010-05-26 08:46:43 i Allmänt,

Gör ni som jag och letar efter sommaren idag?
Det är inte klokt hur kallt och ruggigt det är ute. Kan man tro att vi i nästa vecka går in i Juni månad?
Jag har ett STOOORT problem och det är hur jag i morgon alternativt i nästa vecka ska klipp och färga mitt hår. Jag vet att den frågan varit uppe innan men nu ska jag verkligen slå slag i saken. MEN jag har som vanligt inte bara två alternativ utan TRE. Det ena är att sätta i sjukt mkt löshår och då endast klippa topparna på mitt nu ganska långa men sönderfärgade hår. Nackdelarna med löshåret är att det förmodligen kommer slita mer på mitt hår och att det kommer bli grymt varmt i sommar. Dock är det redigt snyggt!
Alternativ två är att klippa och färga mig ala Nicole Richie, hon är sjuuukt snygg och har snyggt hår!
Alternativ tre, är att låta beccis få fria tyglar.
Så kom gärna med förslag till andra frisyrer alternativ vilket av mina alternativ ni skulle tagit. Jag Har som sagt lite beslutsångest.

Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2010-05-26 09:28:53

nicole richie :)

Postat av: Erika

Publicerad 2010-05-26 10:29:28

Håller med Ia, klipp dig som Nicole Richie, jätte snyggt:-)

Postat av: Martina

Publicerad 2010-05-26 11:55:48

Jag gick till frisören för några år sen & ville ha Nicole Richies kulör. Men det fick jag fan inte :( Mitt hår var för mörkt!

Postat av: Christine

Publicerad 2010-05-26 13:50:54

Nicole Richies frisyr ur snygg tror verkligen de skulle pass dig, dock inte hennes hårfärg.

Du har ju tonat håret ljust tidigare och får jag vänligen som din mamma påminna dig om att du inte trivdes i det.

Du får ursäkta att jag säger det du passade verkligen inte i ljust hår!

Din hår färg ska vara mörk med gärna med Richies frisyr.

Postat av: Christine

Publicerad 2010-05-26 13:53:39

Ps: ett redan sönderfärgat hår mår inte alls bra av att tonas.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela