andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

kokossmörjd

Publicerad 2010-05-20 08:39:24 i Allmänt,

Jag fullkomligt älskar doften av kokos, det är sommar för mig. Så när man börjar smörja in sig i hawaiian tropic produkter då är det sommar, idag var det 16 grader varmt hemma klockan 07.00!! Och jag smörjde in mig med den här raringen efter duschen
Hawaiian Tropic Lime Coolada Body Butter
Jag fick den i födelsedagspresent av min älskade pingla Erika. Den luktar hur gott som helst!
Och gissa om den ger mig sommarfeeling! Skulle kunna ge precis vad som helt för en utlandssemester nu. Precis vad som helst! Ho ho Martin ;)
För att föreviga denna känsla i kroppen ska jag idag beställa inte en utan TVÅ bikinis. Beslutsångest ni vet..
Dagen igår var super, Martin och bestämde oss att ha lite kvalitetstid tillsammans.
Var längesen vi gjorde något bara vi, då jobb jobb jobb och åter jobb har kommit i vägen.
Så igår gjorde vi en favorit i repris, dock kändes det lite motigt att entra biosalongen när solen äntligen kommit fram, när jag slutat jobbet. Men vad gör man inte?
Kändes faktiskt som den gamla goa tiden då jag inte kunde göra så mkt annat än glo på bio, då jag hade brutit foten. Kul dejt jag måste varit för Martin, tror dock han tyckte om att ta hand om stackars, ynkliga mig ;)
Helgen har börjat närma sig med stormsteg vilket jag gillar oootroligt mkt. Bäste Kakan med man och barn styr nämligen kosan mot viken. -Härligt! Så på lördag blir det modevisning och några öl på en uteservering. HOPPAS på bra väder!
Något som också händer på lördag, som gör mig helt nostalgisk är att GRÖNT VECKOSLUT! Ja, jag vet att det är mest  mindre barn och familjer som det är till för.  Men jag tycker att det ska bli hur mysigt som helst. Lilla I tror jag är minst lika förväntansfull?? ;) Dom har kaniner....
På söndag ska jag först fixa det sista ur mormors bouppdelning, hoppas inte jag och min bror slår ihjäl varandra. Tror inte det, vi brukar komma överens såhär på äldre dagar. :)
Sen ska jag åka in till min syster och fixa naglarna... Vilket lyx va? Känns som om det kommer bli mkt farande i helgen, med det är det värt. Då det är mkt skoj som händer!
Måste boka in två soltider idag med så man är lite fresch till helgen, går ju inte och se ut som en förstoppad likmask ju. ;)
Trevlig Torsdag mina vänner!

Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2010-05-20 08:47:09

ninisarna ser jag mest fram mot, där ormarna ligger får du gå in själv, haha :)

Elin & Ella kanske ska följa med också :)

Postat av: Janni

Publicerad 2010-05-20 11:42:27

Gud så bra! Då behöver vi ju inte känna oss så himla missanpassade som åker dit själva. Då har vi ju iallafall ett barn med oss ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela