andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Lyckad födelsedag!

Publicerad 2010-05-05 13:23:26 i Allmänt,

Sitter på jobbet, det är lagom segt ska jag erkänna. och jag tänker mest på att få åka hem och rida ;)
Ska prova mina fin fina shortchaps som jag fick av mitt hjärta igår. Fick även smycken- me love thomas sabo , en redigt fin jacka, mateus tallrikar från bohaget och lite annat smått och gott.
Familjen anlände runt sju tiden och vi avnjöt en kanongod middag som Martin lagat, vad skulle jag göra utan honom?
Vill åka utomlands.. och funderar starkt på att dra. Någon som ska med? Måste få lite sol på min bleka hy.
Just det, vill tacka alla mina vänner och fejsvänner.  Blev ganska chockad över att så många ville säga grattis faktiskt :) Väldigt trevligt och kul tycker jag. Känner mig laddad inför fredag då lite galej ska gå av stapeln. Hoppas på att alla kan sluta opp :)
Dags att återgå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela