andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Wuuunderbaara helg!

Publicerad 2010-05-24 14:01:52 i Allmänt,

Helgen blev som väntat, helt kanon. I fredags grillades det hemma hos fam. Eilersen/Kling!Hlet underbart gott var det! Somnade hyfsat tidigt för att orka upp 06.30 dagen efter och rida pållan innan det bar iväg det grönt veckoslut med Ison. Visste ni att det fanns något så härligt som KOutställning??!! Då man alltså ställer ut kor precis likadant som man gör med hundar. Att man sprayar dom med glitter och grejer?? Jag blev iallafall helt chockad över att det fanns :)
Väl hemma så svirades det om till partystassen och vi for in till stan igen för att möta upp Karin och Jonas som var på besök från Götet. Helt gött det var och se bäste Kakan igen må jag säga. Vi avnjöt en middag på Räken i kvällssolen, för att sen traska upp till Jennie innan modevisningen. Några jellyshots senare var hela drösen påväg ner till stan igen för lite modeshow. Jc & people körde vip visning.*flasch*
Efter lite mingel där vankades det ännu en gång hem till jennie för vidare party tills vi slutligen hamnade på palle.
Gårdagen var slö, trots det fick jag mina naglar fixade av Maria. Så nu sitter jag med värsta fina sommarhänderna, det är bara lite färg på huden som fattas. ;)
Bild kommer under dagen.
vi ses människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela