andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

2011

Publicerad 2011-01-01 12:25:22 i Allmänt,

Första dagen på 2011! Och jag lever, är hemma, välbehållen. ;) Alltså inget sjukhus för mig det här året.
Nerbäddade i soffan ligger vi och avverkar den ena filmen efter den andra. Just nu handlar det om en liten gris som blir bästa kompis med en spindel som heter Charlotte. :)
Jag är trött men vid gott mod, Martin är nog lite bakis ;)

Kvällen igår var super rakt igenom! Det bjöds på buffé, efterätt dans och trevliga människor. Vid tolvslaget smällde Elli och jag vår vinbärs-fejk-champagne och skålade i.
Vid 02.00 for vi hem, skjutsade hem Elli och Mackan och hämtade Martins syster med familj. Att få taxi på nyår verkar precis omöjligt, tror det var kö igår på två timmar. 
Var hemma runt 03.00 och stupade ganska strax därpå. 

Summan av kardemumman -firade ett fantastiskt nyår med fina människor!  2011 kommer bli en helt underbart år, mitt liv kommer aldrig bli det samma igen. Jag ska bli mamma och det är nog det största som kan hända. 

Jag vill också säga till du "anonyma" Att det värmer att få såna komplimanger! Tack :)

God fortsättning
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela