andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Ho Ho Iphonen??!!

Publicerad 2011-01-10 19:36:00 i Allmänt,

Nu har jag väntat i ett X antal veckor på min telefon! Jag har ringt 1 gång varje vecka de senaste 3 veckorna och frågat vart den är, och jag har hela tiden fått samma svar "den kommer i början på nästa vecka" NU kommer jag vänta till på onsdag, har inte mobilen kommit så ska dom på TRE få sig en rejäl skopa. Nu börjar jag bli irriterad...

Efter jobbet idag så åkte jag och tränade med Karin, min personliga tränare ;) Gud så skönt det är alltså längtar tills jag får ta i så svetten sprutar och man kan ge gärnet igen. Magen var lite smått ivägen idag och tog man i för mkt så spände det rejält. Imorgon blir det simning efter jobbet, känslan av att vara viktlös kommer göra mig gott ;)

   



Nehepp om man skulle ta sig en titt på tv4play.. Tvn har barikaderats av min pappa och Martin dom tittar på något discoveryprogram. Vi har käkat kasslergratäng ala Janky och haft det mys. Bra start på veckan med andra ord... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela