andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Kanelbulle

Publicerad 2011-01-15 21:36:25 i Allmänt,

Det fullkommligt galet här!! Mamma och blivande mormor går loss i en kamp om en stackars kanelbullebody.. haha! det står mellan RAMENSTAIN och henne, RAMENSTAIN vägrar släppa greppet och mamma är fast besluten att hon bara ska ha bodyn... Det roligaste av allt är att bodyn är en lindexbody som typ kostat 60 :- nypris. Mamma är uppe på närmare det tredubbla i budgivningen. Inte så bra affär med andra ord ;) MEN UNGEN SKA HA EN KANELBULLEBODY!! Och så är det... ;) KOmmer ju aldrig kunna göra mig av med denna body som ni förstår, den kommer förbli helig och säkert ramas in ;)


Skapligt lördagsnöje! :)

Kommentarer

Postat av: Sofie Lundberg

Publicerad 2011-01-15 21:56:32

Det är säkert en kompis till säljaren som hjälper till o höjer priset.. Brukar vara så på tradera..

Postat av: Janni

Publicerad 2011-01-15 22:17:02

Jo jag har försökt säga det... men den ska inhandlas till varje pris. kosta vad det kosta vill haha

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-01-16 16:28:58

bodyn finns på lindex på rean nu.. finns ju även med andra bullar på :)

Postat av: Elin R

Publicerad 2011-01-17 13:59:38

Liljalie har dessa bullar på en pyjamas från lindex. Fick den till kanelbullens-dag.

:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela