andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Mot bättringsvägen

Publicerad 2011-01-14 10:31:17 i Allmänt,

Jag har sovit obehindrat i natt :)

Är hemma ifrån jobbet idag med då jag fortfarande kan smitta.
Förmiddagen ska gå till homespa ala Janky, måste göra mig fri från alla bakterier! Vilket då innefattar lång dusch med skrubb, hårinpackning och rakning. Följt av peeling, ansiktmask, manikyr, pedikyr.




Fick ett jättetråkigt samtal igår, som fick mig att tänka till. Tänk så orättvist livet är egentligen. Jag bestämde mig igår för att vara glad över det jag har, att jag är frisk och har en familj och vänner som älskar mig så som jag älskar dom, och också vara noga med att tala om och visa det. En dag kan det vara försent och man kan aldrig veta vilken.     

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-01-14 19:25:55

Det låter himla skönt det där med hemmaspa! Ta hand om dig ordentligt nu så du blir frisk :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela