andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Pipet och trippet gör mig gaaaaaalen!

Publicerad 2011-01-26 23:14:11 i Allmänt,

Fast jag är så frustrerad så jag håller på att dö just nu. Och dom två som orsakat så det fullkomligt kryper i heeela min kropp är våra djur... just nu odjur, vi kan kalla dom "pipet" och "trippet" Sen dom kom hem idag har det pipits och trippats omkring på parketten utan avbrott för att gå och lägga sig och varva ner. VARFÖR???!!! Vad är det för fel?? Släpper man ut dom så hoppar ARRACK över staketet??!! Han är kåt på granntiken, Jizza tar sats från hallen för att trippa in på parketten fram till altandörren för att där slutligen stå och psyka dörren, för att sen gå tillbaka ut i hallen och ta sats och göra samma sak tills vi uppmärksammar henne (går visserligen inte att undgå eftersom hon passerar framför våra ögon varje gång hon gör det. När man väl reser sig upp och släpper ut henne tar det utan att jag ljuger nu ca 5 sek så skäller hon igen och ska in. PSYKBRYT! Är precis vad jag får på sånt här...

Offer! SE SÅ OSKYLDIGA DOM SER UT, ELLLERHUR LIKSOM!
ARRACK "pipet" far till
JIZZA "trippet"







Eftermiddagen spenderades på stan. Det fikades/lunchades och present kirrades till födelsedagsbarnet på lördag. Helgen som kommer bjuder på festlighet. På fredag ska vi äta middag för att återigen fira pappa, på lördag ska vi hem till Jennie på cocktailfest/födelsedagsfest och på Söndag firar vi min systerdotter.
Efter stan åkte jag och systrarna Jonsson för att lookilooka nya huset. Det ligger ett stenkast ifrån vårat, fågelvägen. Spännande att se när allt är klart, kommer bli finnemang tror jag! :)

Har även inhandlat vagnen...... taaadadadaddada!!! :) Det blir en Urban Jungle... håll i er nu, en chiliröd. Japp bryter trenden från alla som har svarta, jag vill ha en röd sittdel och en grå liggdel.

Jobb imorgon, men först lite träning.
GODNATT!

Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2011-01-27 11:18:29

Härligt att du är tillbaka! Skitsnygg vagn, kommer bli kanon ju! Älskar att du går emot strömmen! :)



Puss

Postat av: Janni

Publicerad 2011-01-28 12:41:42

Jamen jag vet, gillar den som tusan! :) honey längtar tills du kommer hem, saknar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela