andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Redo..

Publicerad 2011-01-29 16:29:06 i Allmänt,

Nja inte redigt än, men jag har iallafall lyckats att skrapa fram en outfit till kvällen, sen om den är så cocktail vet jag inte, och inte heller känner jag någon panik över om den inte skulle vara det. Det viktiga är att jag känner mig någorlunda ok i den. 

Dagen spenderades i sängen tills långt in på förmiddagen. Sov ju inte så bra i natt... Sen for jag ner på stan för att möta upp Jessi för lunch. Gick en sväng till Systemet också, skapligt längesen  man var där ;) Och jag måste erkänna att jag var rätt obekväm i att gå och handla alkohol gravid. Kändes som om  folk stirrade och trodde att jag skulle supa mig full ikväll ;) haha... Därför åkte påsen ner i väska på direkten för att inte skapa något sorts rykte, man vet ju inte med den här stan :)
 
NU är det dags för lite piffning, hoppas jag inte får ett utbrott! 
Trevlig kväll! <3

Ps. Tack alla ni gullisar som skrivit snälla och uppmuntrande ord angående förra inlägget, det värmer även om man som sagt har lite svårt att ta in det. Kram till er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela