andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Beach 2010... Å tandvärk :(

Publicerad 2010-04-29 09:51:44 i Allmänt,

När jag skulle logga in på bloggen idag så såg jag ett blogginlägg som jag genast gick in och skådade. Det handlade om bästa beachkroppen 2010 och vilken kropp som anses snyggast att ha.
Alla vet vi att när det börjar närma sig sommar, dvs vi ska klä av oss kläderna och blotta våra kroppar för övriga allmänheten ;) Får dom flest lite halvt panik. Jag får det i alla fall. Känns inte bekvämt för fem öre!
Så min undran är nu.. vad är det vi eftersträvar? Och varför varför varför kan vi inte börja bli lite nöjda över hur vi är skapta? Jag vet det låter klyschigt.. men vem är det egentligen som sätter normerna för hur vi ska se ut? jag är precis lika "skadad" som alla andra vad det gäller detta. Och jag önskar jag kunde vara stark nog och säga att jag duger som jag är.
Snodde fyra bilder som jag tänkte lägga ut här för att se vad ni tycker är den perfekta kroppen för beach 2010.
Vilken anser ni är den snyggaste?
Nu ska jag bege mig till TANDLÄKAREN -min STORA skräck!
Klyvde nämligen en tand igår.... när jag tuggade på en läkerol. :(

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2010-05-10 12:32:06

Den tredje, den fjärde syns inte :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela