andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Bye bye Stationroad..

Publicerad 2010-04-06 12:13:33 i Allmänt,

Min finfina lägenhet är ute på marknaden igen.. I endast ett halvår har den varit mitt krypin och jag har trivts mkt bra.  Men med utvckling följer också ordspråket "ut med det gamla och in med det nya" För hur härlig min lägenhet än är så måste jag erkänna att vi bor rätt trångt just nu, det har visserligen gått super hittills. Men vi skulle ha det bättre om det fanns mer plats. Och i väntan på att den andra lägenheten ska bli färdigrenoverad så har vi nu beslutat att vi packar vi ihop mina grejer ännu en gång och flyttar ut  till en stuga på landet = Mer plats, billigare och ur många aspekter smidigare.
Men som sagt det är med sorg i hjärtat jag lämnar stationroad.
För er som är i behov av en toppfresch lägenhet, med stora fönster och havsutsikt. Så är ni välkomna att kontakta mig. Inflyttning kan ordnas snarast möjligt!

Känner mig lite depp idag, av förklarliga själ antar jag. Idag är en såndär dag då inget känns skoj, det är grått och trist ute. urk...
Ne fy nu är det för mkt negativitet här...
Återkommer när jag är på bättre humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela