andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

ChaKlutt har blogg!!!

Publicerad 2010-04-28 16:12:45 i Allmänt,

Som av en händelse fick jag just reda på att en utav mina äldsta vänner har en blogg, som jag inte vetat om!
Och inte nog med det så har den lilla Prälan också direktlänkar till mig och min blogg!
Ett tips från cochen: besök Challes blogg! En mysig mammablogg helt enkelt.. me love!
fy fasen vad illa jag mår, är påväg att få min migrän.. tror jag :(
Måste kolla upp ögonen någon dag, det här funkar inte längre...
Var och handlade nya hudvårdsprodukter från biotherm förut. Och hittade en perfym som jag föll pladask för. LOLA hette den. Tips till födelsedagspresent Martin ;) samt så vill jag ha nya converse, vita, höga - Mamma ;) och en ny svart väska (påsmodell större) samt lite roliga berlocker till mitt Thomas sabo. -Brorsan ;) ta absolut inte detta som en hint det är bara lite önskningar ;)
Sen vet ni alla att högs upp står:
En bil
En transport
En solsemster
och en shoppingdag...
=)

Kommentarer

Postat av: Challe

Publicerad 2010-04-28 19:45:13

Åh älsk, du är för söt! Love You!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela