andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Hej! Jag lever...

Publicerad 2010-04-06 10:14:33 i Allmänt,

Så tro inget annat, det är bara det att jag inte haft tid till att blogga så mkt över helgen.
Påskhelgen 2010 har gått av stapeln och den har varit okej. Mkt trevlig kväll i lördags, dessvärre slutade den överraskande snabbt. Efter ett (enligt mig) moget övervägande så gick jag hem p.g.a. för mkt alkoholintag =S Är redigt besviken på mig själv såhär i efterhand men hellre att gå hem i sånt läge istället för att rumla runt ute ju. Söndagen spenderades ute på landet med Fam. Kling.
jag och isabell spenderade dagen i stallet, vi åkte bl.a. vagn efter lilla kalle. Gårdagen kunde inte bli annat än seg, då vädret var kasst. Mockade ur boxen, så den skulle vara klar inför nästa helg, samt vårstädade hundhuset. Så mkt mer blev inte gjort. Som sagt var hur seg som helst.

Sista dagen på jobbet idag då :( Känns vemodigt.. men kul att få börja på det nya på torsdag. Tror en och annan tår kommer fällas idag =S

Dags för sista 10.00 fikat....


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela