andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Hua vilken pers...

Publicerad 2010-04-02 18:02:05 i Allmänt,

Är precis hemkommen efter dagens pers.. som ni vet så skjutsade jag ett gäng grabbar i förmiddag. Vilket då givetvis infattade hämtning nu i eftermiddags. :)

Har haft en superdag idag, åket en sväng ut till lager157 men hittade inget. Förutom en massa snygga killkläder. Grabbar åk dit! Finns hur mkt snyggt som helst där ute till er. Sen drog jag ut till Hummel för att röja... just precis, bland hästgrejerna. Har varit ute klippt hela dagen idag, härliga vårväder. Sen ringde mobilen, gissa vem? En himla lurig kille, vi kan också titulera honom som min pojkvän :) Bara att sätta sig i bilen och köra till... slagfältet ;) Vilken syn det var att skåda ca 40 män, den ena lite lurvigare än den andra. Några var leriga, några hade spräckt byxorna o.s.v... när dom kom gåendes utifrån skogen. Efter mkt om och med lyckades jag få in dom i bilen, lite var stans... haha. Förstår inte att det ska vara såå roligt att åka i bagagen liksom ;) resten av resan kan vi nämna någon annan gång. Jag fick mig i alla fall ett gott skratt. Nu sitter dom hela hiet och käkar plankstek på räken, skulle typ kunna döda för en sån just nu.
Kvällen vet jag inte hur jag ska spendera, jag känner mig trött. Men det skulle vara trevligt att hitta på något samtidigt ju. Verkar som jag kan räkna bort min andra hälft idag i varje fall. ;) hehe...

dags för powernap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela