andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Kirrat och klart.

Publicerad 2010-04-09 14:37:13 i Allmänt,

Nu blir det snabbloggning för min del, har precis pratat med hästens ägare. saker var inte redigt som förväntat vad som gällde hästen. Men vi har kommit fram till att jag ska ha henne i två månader, uppstår problem går hon tillbaka dirr. Dock tror jag att det här är hästen för mig.

Något jättetråkigt håller på och hända mitt i allt det roliga. Och jag vet inte hur jag ska förhålla mig till det... hur förhåller man sig till döden? :( Och någon som för mig är död för längesen men som nu verkligen är påväg till andra sidan.

Måste ila nu, mat, spån, foder, fixa boxen det sista för imorgon kommer det stå en häst där :)

Inget blogg från mig imorgon alltså.

Trevlig helg!

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2010-04-13 09:42:33

gumman.. du kan väl posta denna länken till min tävling;)



http://karinlund.com/tavling-2

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela