andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Skärtorsdagen...

Publicerad 2010-04-01 23:45:28 i Allmänt,

Börjar lida mot sitt slut. Och har haft en superkväll med årets första grillning hemma hos Ison och Pellet. Det är något visst med den första grillade köttbiten för året, den liksom smälter i munnen.. mm redigt yummie var det. :) Erkänn att ni blir lite sugna i varje fall ;)

Idag for alla "kärringar" till blåkulla, kommer ihåg när man klädde ut sig ocg tiggde godis.. Undra vad folk skulle säga om man gjorde sånt nu i vuxen ålder haha Se hur reaktionen skulle bli liksom. Tycker det skulle vara rätt kul. ;)

Nehepp känner att jag har lite torka, ville bara lämna ett sista inlägg innan bingen. Imorgon väntar nya äventyr. På listan att göra inför morgondaegn står -RENSA OCH PLOCKA IORDNING ALLA HÄSTGREJER!
Ser faktiskt fram emot det :)

Godnatt mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela