andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Kräftfiske

Publicerad 2010-08-26 22:09:31 i Allmänt,

Dagen idag började skit som ni vet, men slutade redigt bra eller den ändrades under dagen om man så säger. Slog ihjäl hela eftermiddagen med Milfarna (Karin och Erika) med barn. Gosade med gosnikki i stadsparken, om jag får en bebis någon gång ska jag ha en sån som henne. Världens snällaste lilla babygirl är det. Hon skriker inte utan bara är. Så himla mysig! Dessvärre kommer jag säkert få en gangsterbaby, som inte gör något annat än skriker och knorrar ;)

Väl hemma var det bara att svida om till fiskarbyxorna. Dags för att dra upp havets guld (eller inte riktigt kanske) Men goda är dom :) Så imorgon blir det till att koka lite ute i tyftet. Och vem vet på lördag kanske det blir lite kräftis här hemma :) Och kanske en och annan Dr yellowdänga haha ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela