andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Ösregn

Publicerad 2010-08-09 16:54:10 i Allmänt,

Jorå visst ska himlen öppna sig och regnet ösa ner lagom tills jag ska GÅ hem!
Var som sagt och hälsade på bäste bror idag. Eller rättare sagt jag terroriserade honom genom att ta kort på han där han låg i sjukhussängen och var ynklig.


Jag har lovat mig själv att inte använda mig av min blogg för att skriva massor underförstådd skit om folk jag känner *nu gjorde jag det* detta för att jag inte vill att mina relationer ska bygga på något så ytligt som kommunikation genom min blogg.  Vad finns det att säga... mer än gud så trött jag blir!

Nehepp om  man skulle ta och packa ihop sah för en blöt tur i vädret.  

Kommentarer

Postat av: Sara Rais

Publicerad 2010-08-09 20:23:57

Alltså, det är ju svårt att låta bli att skriva lite halvt underförstått. Då kanske den man skriver om undermedvetet tar in infon och slutar vara störig.

Kram

Postat av: Janni

Publicerad 2010-08-10 10:29:32

Fast är det inte bättre att säga som det är rakt ut istället? :)

Postat av: Sara Rais

Publicerad 2010-08-10 16:51:02

Jovisst men ibland kan man ju känna att man inte riktigt har rätt att säga att man vill ändra på någon?

Man kanske stör sig på något som man inte har rätt att yttra sig om egentligen. Då kan det vara smart att på ett lite beräknande sätt, sätta griller i huvudet a´la inception ;) Eller kanske inte, det är nog egentligen alltid bättre att facea och säga som det är OM det är någon man bryr sig om.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela