andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Spöken, magi och övernaturliga fenomen...

Publicerad 2010-08-10 10:58:30 i Allmänt,

Jag är helt såld på program som typ DET OKÄNDA. Igår började nya avsnitt med just det okända och givetvis så var mitt favvomedium med -Terry Evens. Martin tyckte det var lite obehagligt men jag skulle kunna ge nästan vad som helst för att få kunna ha såna förmågor. Den 22 sep i bryggaren  ska jag, Martin och min familj besöka bryggaren och Terry Evans på storseans. För mig blir det tredje gången. Jag råder er som aldrig varit på något sånt att gå, det är hur intressant och spännande som helst.

Något som jag också är helt såld på är att få överraskningar och presenter. Igår när jag kom hem så var hela matbordet fullt med husgeråd från ittala, kosta boda, boda nova mm. Martin hade varit och shoppat. Han kan faktisk en hel del den killen ;) Tekoppar, glas, 3 uppsättningar designbestick, kökshanddukar, en stor skål, grytunderlägga, salladsbestick. mm.
Det finns tydligen en kostaboda outlet ute vid welux. Allt har från början varit halva priset på eller lägre, nu var det halva reapriset! Som den stora skålen tex. den har från början kostat 2000 kr, den var nersänkt till 500 kr och igår var det som sagt halva priset på det, alltså 250 kr. Snacka om bra affär. Kvällen igår gick till att skruva upp krokar och dona lite. sen somnade jag i soffan och vaknade yrvaket vid 03.00 i natt och trodde att klockan var sju och dags att gå upp.

Ikväll blir jag gräsänkling, Martin ska till någe hägn och släppa hundarna på Björn (alltså en sån på fyra ben) Så kvällen kommer gå till att hänga lite i stallet samt försöka hämta hem så mkt det går från Tyftet. Sen ska jag njuta lite över att få vara lite själv, d.v.s titta på vilken kanal jag vill, slänga på mig mjukiskläder, lägga ansiktsmask,måla naglarna mm. Kanske kommer jag köpa godis också även att det bara är tisdag ;)


Kommentarer

Postat av: ison

Publicerad 2010-08-10 11:26:33

Behöver du hjälp att flytta nåt så säg till, jag är ju lite av en expert på det området :)

Postat av: Janni

Publicerad 2010-08-10 13:27:57

Tack! Jo du har ju vanan inne som sagt..

Postat av: Sara Rais

Publicerad 2010-08-10 16:52:46

Janni, vart ligger ert hus? Har aldrig fattat riktigt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela