andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

STRESS!

Publicerad 2010-08-11 16:48:25 i Allmänt,

Hej.
Jag lever. SJUKT mkt att göra på jobbet dock, eftersom vi står inför tryck med tidningen. Plus att jag mitt i detta hoppat in på ett pågående projekt som ska vara klart om två veckor. PLUS att min rara boss presenterade ett nytt alldeles EGET projekt som jag förmodligen kommer ta mig ann... Måste bara fundera och räkna lite på det först. Kul med lite nytt på lite nya sätt, vilket innebär att presentera produkten på plats för kunden istället för endast telefonkontakten.

Igår spenderade jag kvällen med Erika och Abbe ute i stallet, redigt mysigt! Lilla Abbe var totalt orädd för hästarna och satt både på lilla kalle och Wella. Så Erica blir han en hästaskille tar jag mig ann honom direkt ;)
Jag och Arrak fick spendera resten av kvällen och natten ihop och jag vet inte vem utav oss som hade svårast att sova för att inte husse/hjärtat var hemma. Tillslut fick faktiskt Arrak sova i sängen... Ja, jag vet. Jag är emot det... men jag var tvungen. Vi kunde ju inte sova! Och Martin mår inte dåligt utav något han inte vet ;) Dessutom skulle vi båda upp till jobbet idag ju, Arrak är nämligen med mig på jobbet för första gången och jag kommer på mig själv med att jag glömmer bort honom, så exemplariskt sköter han sig. :)

Ikväll blir det till att hämta lite inredning på storgatan medans karln kommer fixa i trädgården.

!
Titta så duktig han är!

Fortsatt trevlig lillördag!

Kommentarer

Postat av: poo

Publicerad 2010-08-12 16:50:49

Åh det är mysigt att ha hunden med sig på jobbet

Postat av: Janni

Publicerad 2010-08-13 10:10:22

Ja jättemysigt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela