andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

turbulent...

Publicerad 2010-08-27 18:59:45 i Allmänt,

Hela dagen har varit en dimma, åkte och köpte dill i morse och drog sen vidare ut till Tyftet för lite kokning av kräftor med svärmor. Jag stod för mördarvattnet (alltså det vatten som man lägger kräftorna i först så dom dör) Gunnel (svärmor) kunde inte, för hon tyckte att kräftorna tittade henne i ögonen samtidgt som hon skållade dom. haha..
Sen hände både det ena och det andra och jag kan väl säga så mkt att jag är helt slut mentalt. Är det inte jobb så är det något annat. :S

Imorgon är det lördag, på dagen ska jag nog se till att slå ihjäl några timmar med Linis. Sen blir det stallet och sen blir det lite vin, kräftor och ev. en utgång.  
På söndag blir det till och hämta bilen i Gamleby. Ta en sväng förbi tjust cup och sen vidare till loftahammar och loftahammarsutställningen. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela