andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Bakis...

Publicerad 2010-12-05 13:14:23 i Allmänt,

Igår var en helt otrolig toppenkväll! Hade väldigt trevligt, med fina tjejer och supergod mat. Vidare på stan skakades det rejält på rumpan och magen. Bebisen dansade också disco vill jag lova, tror han blev lite stressad där inne faktiskt. Trodde jag skulle slänga in handuken redan runt 01.00 men jag höll ut till efter stängning. Hade så himla kul. Kan varmt rekomendera Harrys nu efter renoveringen, mkt bättre dansgolv MINUS alla småbarn. Var på Palle en sväng igår med, men var i stort sett inne och vände. Det var fullt med jättefulla 18 åringar och säkert yngre. Som trängdes och puttades, alltså ingen  bra plats för magen. Tyckte det var jätteobehagligt faktiskt... och strök mest längst väggarna.

Jag vill nämna min vän Jenna i dagens inlägg. Hon var helt underbar igår, blev helt rörd över hur genuint glad hon är för min skull. Allt du sa igår sjönk rakt in i mitt hjärta, det finns få som du gumman. Och jag är så oerhört glad att få äran att ha dig som min vän. STOR KRAM!

Väl hemma, efter att ha kört hem Kim, väckte jag min karl för att berätta om kvällen. Han berättade också en del grejer, dock inte lika roliga. Han hade nämligen också varit på lite galej under kvällen, han var nykter men det var det tydligen inte alla som var.. Avundsjuka är fan det värsta jag vet och nu har både jag och Martin fått bekräftat från säkra källor hur saker och ting ligger till. Och det ända ord som passar in i detta fall är TRAGISKT! 
 
Ja just det... Måste berätta om en kille igår som var helt lyrisk över att få prata med mig, han följde min blogg sa han och hade full koll på det mesta om våra hundar, martin och mig. Martin var tydligen en stor idol och han var bara för söt när han sa "jag kan knappt tro att det är sant, här står du livs levande och pratar med mig" Tror han måste fått mig om bakfoten på något sätt, jag är ju bara jag liksom. Kändes som om jag för honom var någon slags kändis... Så söt... och framförallt kul att kunna beröra någon helt främmande människa på det sättet. :)

Nu är det dags för en dusch för att få bort bakfyllekänslan, även att jag inte drack igår så känns det att jag var uppe sent och i morse vägde verkligen kroppen bly, jag kunde knappt röra mig. Har aldrig känt så innan men hela kroppen skrek formligen efter mer sömn, sviter man får ta om man envisas med att vara uppe till 04.00 om nätterna. :) Dock var det som sagt helt klart värt det.

Dags för dusch och sen vidare till syster för lite söndagsfika. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela