andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Far och fläng...

Publicerad 2010-12-16 17:00:38 i Allmänt,

tycker jag inte gör annat än far runt, är hemma på snabbvisit för att packa lite. Har precis kommit från jobbet som idag varit redigt tufft. Vaknade även i natt av hur min käke värkte och det har hållt i sig hela dagen. Det finns två alternativ, 1. mina slämhinnor i munnen har svullnat p.g.a alla hormoner, vilket lett till infektion i tandköttet (ja, det blöder lite när jag borstar) Men tycker inte det borde värka så in i norden i käken då. 2. Bihålsinflammation, idag snöt jag mig.. och lyckades få ut (för er som är kvackliga SLUTA LÄS) hur mkt segt snor som helst. Sen har jag jordens halsbränna på det... Gud vad härligt det är nästa jämt hörrni! ;)
Detta resulterar till ännu ett apoteksbesök nu...

Snabbinlägg av en stressad gnu...
 Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela