andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Fredagsmys

Publicerad 2010-12-03 22:52:11 i Allmänt,

För en liten stund sen formligen skrek jag rakt ut. Jay gick vidare i Idol.. tror det kommer stå mellan honom och Minnah i finalen. Men att han kommer vinna hela skiten :) 

Tack Elli för tipset, fick faktiskt den oljan av en kär vän. Så smörjer varje dag :) Men min barnmorska säger att det inte kommer hjälpa då bristningar uppstår av hormonerna. Jag vet inte vad man ska tro, men jag gör allt för att slippa dom i vilket fall. :) 
Och mamma näe.. utskällning var kanske fel formulerat. Tillrättavisning är väl bättre ordval ;) 

Imorgon ska jag gå upp tidigt och tvätta, sen ner på stan för att hitta kvällen outfit (jag ska ju ut!!!!) :) 
Och sen ut till landet för att vara stöd åt min älskade sambo som tar bort en utav sina fyrbenta vänner :( Livets gång, men alltid lika jobbigt ändå. 

Idag kom jag och en vän att prata om äkta vänskap... Skönt att kunna ventilera ibland. Ärlighet är allt för ofta ett ensamt ord i vänskap. Varför? 
Är det något som jag blivit benhård på sista tiden så är det äkta vänskap... Man lär sig av sina misstag. Dock verkar det inte så självklart i alla lägen och det blir jag upprörd över. Falskhet och vänskap går fasen inte hand i hand.... eller bör inte göra enligt mig.  


VAD VAR DET JAG SA?????!!!! Minnah gick nu vidare som andra finalist :)
Bye bye SnyggOlle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela