andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Hemkommen

Publicerad 2010-12-04 15:48:01 i Allmänt,

Precis hemkommen efter att ha spenderat dagen först ute på landet och nu inne i stan. Hittade faktiskt kvällens utstyrsel redan i första butiken, gissa vilken? VERO MODA! :)
När jag kom ut ur provhytten med klänningen på och visade en ur personalen fick jag kommentaren " Skitfin.... men du kommer kunna ha den i typ 4 veckor till" ;) haha... rara Frida, ärlig och rakt på sak. Sånt gillas! Hursomehelt så köptes klänningen och jag hoppas den kan räcka till över jul iallafall. Nyårstassen är redan kirrad ju :)

Var förbi min vackra vän som klippt lugg (imponerad) på hennes jobb för att hitta en ny fundation. Min dior är nu för mörk och jag ser ut som en spackelapa om jag har den på mig. Fick några nya prover som jag ska gå igenom, börjar redan ikväll. :)
Påtal om luggen då... Det har ju flugit förbi i mitt huvud också, men är så himla rädd att jag inte kommer passa i det. har även funderat på att "stripa" till min frilla så den blir lite tuffare. Just nu är det en axelång page.. jag tycker den ser väldigt mammig och snäll ut. Färgen kommer givetvis gå i mörkt, men funderar på om man skulle kunna få till lite effekter i det hela. Ge mig tips mina vänner!!!! 

Nu poppas musiken upp... Har två favvosar. Som ni kan rokka till ikväll! :) Jag ska på PARTYYY!!!


Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela