andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Julaftonsmorgon

Publicerad 2010-12-24 08:05:40 i Allmänt,

Godmorgon! Har varit uppe sen 06.00, frukosten är avverkad och nu sitter jag här och päser i soffan. Martin fick åka iväg och skotta lite snö ;)
Klockan 11.00 kommer vi befinna oss i hummel hos mor och far. Men innan dess ska vi hinna dela ut julklappar -LOVE! Jag älskar som ni vet, presenter! :)

Lite kort på frukosten...

MIN UNDERBARA FAMILJ!

Och så det finaste jag äger... ;)


God Jul!

Kommentarer

Postat av: Challe

Publicerad 2010-12-26 21:15:18

pluttan- GRATTTIS!!!! Så himla fin!PUSS

Postat av: Elisabeth Lund

Publicerad 2010-12-28 09:19:32

Stort grattis till er båda. Både till baby och förlovning. Ser fram emot sommaren då vi förhoppningsvis kommer att se nån gång. Ta hand om er Kramar från Elisabeth

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela