andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Julfäääzt

Publicerad 2010-12-07 23:24:16 i Allmänt,

Precis kommit hem från Julfesten, vilka härliga kollegor man har :) mkt skratt och god mat. Kvällens aktivitet var yoga, gud så skönt det var, har bestämt att jag faktiskt ska kolla upp det lite mer för att eventuellt börja med. Någon som kan tipsa om yogaställe??
Imorgon vankas det jobb men ska ta en rejäl sovmorgon då jag börjar först 09.00 -gött! Har precis pratat med min prins, saknar honom sjukt mkt även om det är rätt soft att vara ensam hemma, kolla på vilka program man vill, bre ut sig i sängen osv som man annars måste ta hänsyn till.  I vilket fall hade han skjutit någon sorts get med stora horn och var väldigt stolt ;) Bra att man får ut något av sin resa ju... Själv skulle jag kunna sätta mig på första bästa plan till solen just nu. Men får nog snällt vänta tills i sommar, då det planeras för någon form av resa, kryssning var visst på tapeten... Vi får se :) Är nöjd om jag får sol.

Dags för sängen.....Natti

Kommentarer

Postat av: Vickan

Publicerad 2010-12-08 13:18:44

Jag har för mig att det finns något "yoga-ställe" ungefär vid present idé, men är inte säker på att det finns kvar. Kolla upp det! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela