andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Livstecken...

Publicerad 2010-12-21 18:02:18 i Allmänt,

Hej, bloggtorkan lyser med sin fina glans jag vet. Men utan internet är det ju inte så lätt... Har spenderat sista kvällarna ute i tyftet så därför har det inte blivit så mkt uppdaterat. Idag är en såndär skitdag... känner mig ensam, Martin har upp över öronen med jobb  jag jobbar och sköter allt annat som infattar jul... själv.
Fick reda på att tjänsten jag jobbar på nu är ute på marknaden, jag har ju egentligen inte behörighet att ha den :(
Så nu återstår ca en månad kvar på Resedan, sen är man till arbetsmarknadens förfogande igen... Suck. jag som trivs så bra och hade önskat att jag kunde fått vara kvar tills i april då jag ändå ska gå hem. Men lagar är lagar och regler är regler... och dom måste ju följas... tyvärr.

Något som är jädrans tråk också är att jag igår krockade... Dock väjde jag så mmkt jag kunde så jag var uppe på trottoaren men kollisionen gick inte att undvika då. Det var omöjligt att mötas normalt på vägen då det var en stor snövall i den andras körfält... hon borde stannat enligt mig.

Stånk och stön.... på allt just nu.
Ska bege mig, vill inte men måste.
Usch att det snart är jul spelar ingen roll är rejält depp.....

Kommentarer

Postat av: ia

Publicerad 2010-12-21 18:20:27

Upp med hakan nu :P

Postat av: Pernilla

Publicerad 2010-12-22 08:06:29

Det är bara att vänja sig, så är livet. Jag trodde han skottade ert förrådstak?! I vårt äktenskap har jag valt att ta innesysslorna, så tar han hårdslitet... ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela