andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

LUGG!

Publicerad 2010-12-15 17:47:43 i Allmänt,

Japp jag klippte lugg ändå... ;) Är ju rätt impulsiv av mig när det gäller mitt hår. Och nu sitter jag här med lugg och är rätt nöjd ;) Färgen är superfin och mkt mörkare och håret är nyklippt och med det menar jag med att det tar ett par dagar innan man känner sig hemma. Men defenitivt ingen ångest.

Igår var ingen bra dag, som ni säkert märkte. Martin avslutade kvällen med att säga "godnatt min lilla hormonsgumma" när vi skulle sova (och jag hade lugnat ner mig, annars hade det varit kört)  Och visst var det så, hormonerna skenade på mig igår, mer än någon gång tidigare. Tur att jag har en så pass förstående karl som mest låter mig hållas och älskar mig ändå ;)

Något som jag ändå morrar över idag är att jag har så sjukt ont i min käke.. vaknade inatt av att jag hade super ont på ena sidan, gick upp och tog värktabletter. Idag har jag inte kunnat äta ordentlig, kan knappt tugga. Funderade på om det kan varit någon tand men har känt igenom hela käften och jag har inte on i någon tand utan i käken... får avvakta några dagar annars måste jag nog kolla upp det. Det värker satan..

Nu strax ska jag och min lugg bege oss till landet... Så trevlig fortsatt onsdag. 

Tänkte lägga upp lite före och efterbilder.

Före:


Efter:
 

Kommentarer

Postat av: Sara Rais

Publicerad 2010-12-15 18:23:11

Riktigt snyggt!

Postat av: janni

Publicerad 2010-12-15 19:31:45

Tack Sara :)

Postat av: Challe

Publicerad 2010-12-15 21:01:14

Hello Luggen!

Välkommen i gänget :)

Postat av: Challe

Publicerad 2010-12-15 21:01:33

Hello Luggen!

Välkommen i gänget :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela