andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Lunchrast

Publicerad 2010-12-06 12:32:35 i Allmänt,

Är hemma på snabbvisit för att släppa ut hundarna och smyga på Jizza som lyckats att hitta ett ställe där hon kan ta sig ut från tomten. Ni förstår i morse jagade jag byracka i våra kvarter iklädd endast tofflor och morgonrock. Fann henne inne hos grannen lite längre bort på gatan och insåg i min pinsamhet att grannen som var i full färd med att åka till jobbet var en gammal "fling" till mig. PINSAMT när jag jagade runt på min hund på hans tomt iklädd mina blåa fårskinnstofflor och lila fleecmorgonrock! Pinsamt att min hund vägrar lyssna utan tycker det hela är skitkul och skuttar omkring som en jävla antiloop och skäller på mig. Fattades bara att jag skulle tappat morgonrocken..... brrr farligt!!!! =Z Fick ringa till jobbet och säga att jag kom senare, för JIZZA hade vänt upp och ner på hela morgonen. Ni förstår när Husse är borta är det våra hundar som dansar på bordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela