andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Måndagsmiddag.

Publicerad 2010-12-06 20:29:47 i Allmänt,

Sitter framför tvn helt nymätt, slängde ihop en tacopaj till mig och Lina som kom på middagsbesök här under kvällen. Fina Lina alltid lika okomplicerad och härlig. Har även hunnit med ännu en ansiktbehandling idag, min hy är numera som en babystjärt, tredje ansiktbehandlingen på fyra veckor. Det kallar jag lyx :) Sen har jag givetvis jobbat också, det är så himla underbart att jobba med barn så ni anar inte. Visst kan det var tufft ibland men så mkt skratt och kärlek som barn kan ge är helt otroligt alltså. Har världens bäst jobb helt enkelt....

NU ska jag faktiskt gå och lägga mig tror det eller ej. Men är precis slut. Tror det fortfarande är sviter från utgången i helgen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela