andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Nätshopping

Publicerad 2010-12-03 23:56:15 i Allmänt,

Har spenderat sista timmen på att nätshoppa. Har letat mig gråhårig efter en alldeles speciell superduper BUS-produkt, som jag äntligen hittade ikväll. Kan ju som sagt i sola nu på ett tag, och jag är vit som en likmask. Alltså hög tid att göra något åt detta och eftersom jag är ljusare än någonsin i hyn så måste jag ha en redigt bra brun uten sol som INTE blir orange.
Underverket heter iallafall I.D. Bare Escentuals Faux Tan Sunless Tanner. Och är som sagt enligt mig den bästa! Den har nämligen inga oranga pigment och man ser superbrun ut med en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela