andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Överspeedad

Publicerad 2010-12-04 09:26:09 i Allmänt,

Lyckoruset som infinner sig i mina ådror idag är svåra att kontrollera. Är helt sjukt peppad inför kvällen, trots att den kommer vara helt nykter (givetvis) så var det så himla länge sen jag var ute. Och det ska bli redigt kul att träffa folk, få göra sig fin (så gott det går) och kanske dansa (?) Får man det när man är gravid? ;)

Mannen i huset är ute och skottar snö för ovanlighetens skull. Han drar till Irland imorgon så han gör dom sista sysslorna så jag klarar mig här i snöyran. Dock är det helt fint väder idag, så det är hög tid att hoppa in i duschen, Brun utan sola sig och fara ut till landet för att ta farväl av Trissemannen. :(
Sen blir det en shoppingtur och sen smäller det! =D

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela