andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Sista slutklämmen

Publicerad 2010-12-23 14:41:27 i Allmänt,

Vaknade upp oförskämt sent idag, men så skönt att bara ligga och gosa ner sig i sängen. Har städat och gjort ett varv på stan, nu bär det av mot mataffären för att inhandla den juliga maten..  
Granen står utanför och vill komma in, fy farao vad ful den är hahaha... men vad tusan det får gå ändå. Inte så lätt att hitta snygga granar i skogen med typ en meter snö man orkar liksom inte. Så det fick bli denna "skabbgran"

Ikväll ska det lagas middag blir tvårätters med älgfilé, gratäng sallad och grönsaker, samt cheescake till efterätt.
sen ska vi kamma hem miljonerna på bingolotton :)

GOD JUL MINA VÄNNER!
                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela