andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

En dag kvar..

Publicerad 2010-07-01 10:28:32 i Allmänt,

I dag är det endast en dag kvar tills jag går på semester. EN dag! Så underbart, härligt och efterlängtat. 

Var precis slut igår när jag kom hem från jobbet, 3 timmars sömn hade gjort sitt så jag stupade i soffan och somnade som en stock. För att vakna igen vid 21.00.  Då tog Martin och jag en snack-bil-tur (Kan rekommendera dom varmt). Alltså vi har inget direkt mål utan bara tar bilen och kör, samtidigt som vi pratar om viktiga saker. Igår rätades det ut en del frågetecken och tvivel samt så planerades semestern och ytterligare äventyr som ska upplevas. Det blir bl.a. en kolmården resa i början på nästa vecka, samt några dagar ute på sjön. Hoppas hoppas hoppas att vädret håller i sig!
Utmattad somnade jag ännu en gång i soffan när vi kom hem och sov tills 07.30 imorse -alltså en försovning!

Ikväll kommer Karin, Jonas och Lily på besök. Karin vill rida :) och sen drar vi på grillen. Hoppas på att ison och Pellet hakar på också. :)
Sen är det bara en natt och en arbetsdag kvar... Ni har väl som sagt inte missat att jag går på S.E.M.E.S.T.E.R ;)

Jag och min vän Lise-lott kunde står i timmar framför spegeln och göra fula miner när vi var små. I gymnasiet träffade jag ännu en tjej, Elli som var skitduktig på att bli asful fast hon i själva verket var supersnygg. Vi hade en tendens till att skicka mms till varandra typ jämt förr med nya miner haha så jag tänkte bjuda er på lite olika  skepnader.... (i brist på annat haha)










FINT VA????!!! Hahahaha... tycker det är sjukt kul i varje fall. Elli det här är för dig... ahaaha

Kommentarer

Postat av: Josse

Publicerad 2010-07-01 13:09:18

Hahaha, du är så störd mitt hjärta! Saknar dig, hoppas vi hinner ses en hel massa i sommar, har massor nya grejer att berätta!



Pussss

Postat av: Janni

Publicerad 2010-07-01 15:36:14

Jamen har ju lite tråk på jobbet serrö ;) Sakner dah med. När kommer du och förgyller min tillvaro igen? Massor nytt?? Wohoooo... nyfikisioni man blev nu då! SÄÄÄÄG!

Postat av: Josse

Publicerad 2010-07-02 09:01:04

Mmm, så spännande är det kanske inte men..:) Jag jobbar en vecka till, sen kommer jag hem och är hemma i princip hela semestern, med undantag för lite utflykter av diverse slag bara. Kommer vara ledig 3-4 veckor, lite beroende just på det där jag ska göra...;D



Postat av: Janni

Publicerad 2010-07-02 10:59:23

Men ÅÅÅ Vaddå det där du ska göra?? :) jag jobbar min sista dag idag sen har jag fyra veckor! Vi läääär ju ses då ju :) Puss min duva!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela