andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Stjärtmuskler!

Publicerad 2010-07-02 14:22:17 i Allmänt,

Titta vad jag var och hämtade ut på lunchen.
Nu jävlar ska här byggas muskler, var precis och hämtade mitt nya träningsredskap. Skorna EASY TONE från reebok som menar att med hjälp av deras specialsula som är under skon ska man bygga baksidalår, vader och rumpa genom att bara gå med dom! Jag ska ge det ett försök då jag som sagt ska börja komma igång igen ;)

Skor EasyTone från Reebok som formar dina ben för varje steg du tar. Reeboks EasyTone-teknik: speciella kuddar i sulan skapar en liten obalans, som om du går i sand. Aktiverar musklerna i stuss, lår och vader. Ovandel i textil/syntet. DMX Max-teknik: ger optimal stötdämpning för ökad komfort. SmoothFit utan sömmar motverkar skav och irritationer. Tekniken Women's Specific Last ger en sko som är särskilt utformad för kvinnor, för ökad komfort.

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2010-07-02 16:27:49

Det var det värsta, lova att uppdatera om hur det går smulan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela