andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Gammal vänskap rostar aldrig!

Publicerad 2010-06-10 09:08:40 i Allmänt,

Igår efter jobbet blev vi bjudna på middag i Gamleby hemma hos Anna, Martin och lilla Agnes. Anna är min barndomsvän och vi har alltid hängt ihop, mer eller mindre. Hon är nästan som min syster vilket många trodde när vi var yngre. Hon är även kusin till Martin. 
Över middagen blev det mkt snack, vet inte redigt vad som händer när vi kommer ihop vi kan lätt slå ihjäl flera timmar genom att bara prata, om allt.  Tillslut gick martin och la sig på soffan och vi fortsatte prata...
När vi åkte därifrån runt 23.00 igår så var jag upprymd! Lilla Anna, min Anna, gud vad jag tycker om henne!

Någon som vet eller har en transport som ni kan tänka er att låna ut på tisdag? Jag ska på hoppträning då. Men har lite svårt att få tag på transportmedel till min Pålla :)

Dagen kommer slås ihjäl på jobbet, sen ska jag, ia och martin ge oss ut och kolla nytillskotten i Gagersrum! jag kommer ju bli helt knäsvag! :)

Trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela