andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Jag är skakad och berörd...

Publicerad 2010-06-17 17:00:40 i Allmänt,

..hjärtat slår så hårt, och jag faller mer och mer HÅÅÅÅLLLOOOMMM MIG! som nane grönwall ylar.

Igår var det som sagt hoppträning. Wella skötte sig galant, jag var ringrostig och en fegis. Vilket resulterade i en blåsvullen tumme och en lätt schake schake av hjärnan min ;) Som alltid så ramlade jag av. haha...
Allt hade gått så bra ju, så jag blev lite övermodig och skulle givetvis hoppa högre när Vickan frågade mig om jag ville. Dock insåg jag innan hindret att jag inte alls ville och började tveka vilket resulterade i en krasch... Dumma dumma mig!!! Så nu ska här tränas självförtroende så jag kan bli mer "ihopriden" med min fina pärla.

Student imorgon då.. blir att besöka ett par stycken. och kanske lite utgång på det. den som lever får se.

Nu ska jag hem och rida med Bea! :)

 

BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela