andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Klackarna i taket.... eller inte

Publicerad 2010-06-22 10:07:02 i Allmänt,

Mår sämre idag, kan knappt svälja och huvudet värker. Jag hoppas verkligen jag kan hålla mig kry över midsommar.
Red min  fina wellis igår, hon är verkligen min bästa vän. Fy tusan vad jag tycker om den hästen. Låter säkert jättelarvigt för dom flesta men hon är så mänsklig på något vis. Fina Wella!

Vid tolv idag ska hela personlastyrkan trampa iväg på sina cyklar. Fråga mig inte vart, men jag tror det har med en båt att göra. ;) Känner mig sådär upplagd för det. Ska bli jättekul, men är som sagt inte kry och vädret är inte det bästa ju.
Framåt kvällen ska jag lägga om mina nails så dom blir midsommarfina.

Urk, känner att jag har idetorka på vad jag ska skriva, så jag återkommer imorgon. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela