andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Planering SEMESTER!

Publicerad 2010-06-30 10:49:26 i Allmänt,

Juli närmar sig med stormsteg och för första gången har jag en plan över semestern. Kanske för att jag för första gången på väldigt många år ska ha en längre sammanhållande semester.

Går på semester nu på fredag och i helgen vankas det 30 års fest. Sen kommer det ena avslösa det andra fram till Augusti.

  • Nästa torsdag åker jag och Martin med husbilen ner till Falsterbo och Falsterbohorseshow, jag har alltid velat åka dit och vi ska nu göra det. På fredagen är det jubileumsfest för besökare, ryttare och kändisar, med tre rättersmiddag och underhållning av självaste Joy Labero. Kommer stanna där tills söndag för att sen åka hem över ett par dagar och fira Visfestivalen bl.a.

  • För att veckan efter det åka till Öland där jag fixat överraskning till Martin. :) vi kommer dock inte stanna där hela veckan, utan bara ett par dagar.
  • Givetvis kommer dagarna mellan detta spenderas (förhoppningsvis) i solen, på en klippa/strand, uteservering, skogen mm. Jag ska NJUTA för fulla muggar med andra ord :)

Kommentarer

Postat av: Christine

Publicerad 2010-06-30 15:34:53

Önskar dig verkligen en härlig och stärkande semester.Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela