andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Schjuvk

Publicerad 2010-06-23 11:31:25 i Allmänt,

Tänkte jag skjulle fortsätta min klagosång som tidigare dagar och verkligen poängtera att jag nu är dödssjuk och hemma från jobbet idag. Ute strålar solen, men det finns inte en plan på att jag kan masa mig från soffan och gå ut och njuta av den, har feber =(

Igår var det personalmys med jobbet, vi åkte först till saltis och käkade en helt underbar lunch sen vidare ut till lysingsbadet för att spela GOLF! japp långgolf, du läste rätt. Jag har aldrig någonsin spelat långgolf, men det var rätt kul när man fick in dom få bra slagen annars hamnade jag endast några meter utan för utslagsplanen?? heter det det?
Efter golfen blev det middag på skärgårdsvillan och sen bar det hem. Jag kände redan vid middagen att det skulle sluta illa för mig, väl hemma blev jag till en kraxande snorgärs... och nu ligger jag här..... skakandes, rädd och bedrövlig.. HELVETE!

Midsommar har blivit ändrat helt och hållet. Jag är lite besviken måste jag säga..... men vad gör man liksom. Dessutom är jag dygnsjuk så det känns som det spelar kvitta i vilket fall.  

"jag saknar dig!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela