andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

sommarvärme

Publicerad 2010-06-02 13:40:15 i Allmänt,

Ni förstår nog inte hur frustrerande det är att blicka ut genom fönstret på en klarblå himmel och en strålande glad sol. Eftersom jag är en soldyrkare (egentligen borde jag bo utomlands) Så är detta tortyr för mig! ;)
Fick dock chansen att slänga upp fejjat i solen på lunchen, när jag var och käkade en alldeles utmärkt lax på restaurang Räken med Ison. Men känner helt klart att det absolut INTE räcker för mig, restrerande kroppsdelar blänker i klaraste vitt! Det blir grillen för mig i sommar :( För med min vanliga otur så kommer säkert hela semestern regna bort.
Midsommar gott folk! Snart är det midsommar! Vad står på schemat? För mig är midsommar skärgård, sill och nubbe och givetvis en härlig jordgubbstårta! Dansband och så där lagom go och rund under fötterna ;)

Nehepp plikten kallar... d.v.s åter till tortyren ;)

Kommentarer

Postat av: Sara Rais

Publicerad 2010-06-02 16:33:24

Jag tänkte precis som du förut, att det var tortyr att sitta inne och kolla ut på den klarblå himlen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela