andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Tortyr...

Publicerad 2010-06-29 09:12:09 i Allmänt,

det är precis vad det är när man måste vistas inomhus en sånhär dag... Hoppas hoppas detta väder håller i sig till helgen och nästa vecka och veckan efter det och två veckor efter det, SEMESTER! Sen kan det gärna få regna.  

Igår spenderades kvällen ute hos Kakan, Jonas och lilla Lily på Grönö. Så himla trevligt! Påväg hem hade jag terapi med Ia, vi kollade på döda ormar från bilen, jag gick ut och fotograferade dom mm. så hon kunde ha lite bilder att titta på. ;) Det är sjukt hur man kan vara så rädd för något egentligen. Hur kommer det sig att man får fobier liksom. Jag är höjdrädd, men det är inte så att jag blir hysterisk om jag är på en höjd jag tycker mest bara det är obehagligt.

Ser fram emot kvällen något enormt. Först ska jag  spendera lite kvalletid med Ison, vi ska käka middag på en uteservering.. tror vi behöver det ;) och sen.. är det Eclipsepremiär!!!!!!!!!! HÄRLIGT! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela