andradelenurjankys

En blogg som handlar om mig, mitt i mitt liv som snart tvåbarns mor, och en hel del åsikter och tankar. Och annat som kryddar min tillvaro :)

Tröttast!

Publicerad 2010-06-30 09:29:19 i Allmänt,

Igår spenderades natten  med Edward och dom andra i Twilight. Fy tusan vilken karaktär han är! Han gör mig knäsvag av bara sin uppsyn.
Kvällen började med en middag på Sahara med Ia, vi slog ihjäl några timmar med babbel för att sen slutligen bege oss på ett mission. *håller tummarna*
Efter ett JÄTTEroligt skämt om att bion skulle vara inställd (fick panik) så träffades vi alla utanför slutligen för att i nästakommande 2 timmar dregla oss blöta över skönheterna i Twilight, min största favvo är givetvis Edward mene igår tyckte jag att både Jasper och Emmett (stavar han så?) visade upp sidor man inte lagt märke till tidigare. *YUMMIE* ;)
Efter bion var det dags att köra hem till tyftingemar och givetvis höll jag på att krocka med en Älg. Men både jag och den klarade oss.... Bilen med ;)
Ska bli så skönt när vi flyttar in till stan igen, allt blir så mkt smidigare även fast då blir det att åka till stallet istället. Eller... fasen jag trivs ju där ute, men man kan inte få allt antar jag. Tror inte grannarna skulle uppskatta att jag slog upp ett stall och hade hästar inne i stan ;)

Nu är det dags för frulle, hoppas på att få lite mer energi. Har sovit 3 timmar i natt =S 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Janky

En blogg som handlar om att vara en snart 29 årig (snart) tvåbarnsmor i den lilla staden Västervik. Mina reflektioner om att vara gravid och ha barn. Om att snart flytta till en gård, om att pussla ihop livet som mamma och även hitta ett sätt där jag är och får bara vara jag :)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela